vrijdag 13 mei 2022

Laten we beginnen.

Laten we beginnen......

Al een tijdje loop ik met het idee rond om mijn bevindingen over mijn stamboomonderzoek op het internet te zetten. 

En het liefst op een manier waar ik alles kan delen, van stamreeksen, verhalen, krantartikelen, foto's , ect.... 
Zo kwam ik op het idee om het te doen doormiddel van een blog.

Het is natuurlijk helemaal nieuw voor me en spannend om dit op deze manier te doen. 

Maar het is wel een hele mooie manier om onze familieleden die geïnteresseerd zijn in hun voorouders op de hoogte te houden van al mijn vondsten en ontwikkelingen

Mijn onderzoek 

Ik ben begonnen met mijn eigen familienaam (familie de Pan) , en al gauw ook moederskant ( Familie van Elsloo) en natuurlijk al hun voorouders en verwanten. 

Sinds een tijdje ben ik ook begonnen met de familie van mijn man ( Familie Stokhof en Familie van Dongen)

Dus heb ik besloten om de stamboom niet vanuit mij of mijn man te doen maar vanuit onze kinderen.

Personen

Ik ben het onderzoeken begonnen in 2015, inmiddels zijn we al heel wat jaartjes verder en telt de stamboom 2200 voorouders. En dat zullen er ongetwijfeld nog veel meer worden de aankomende jaren. 
In deze blog zullen ook alleen de mensen getoond worden en hun verhaal verteld worden die niet meer in leven zijn. 

Heel veel leesplezier
Voor vragen/opmerkingen of ben je verwant, mail mij gerust.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten